Saturday 22 October 2011

di CINTAI itu lebih baik dari MENCINTAI !

[ CINTA ]
setiap manusia , setiap orang , setiap insan pastinya kenal akan 
maksud disebalik CINTA .
bak kata pepatah yang selalu kita dengar ,
Cinta membutakan mata , membutakan hati , membutakan segalanya .
jika pepatah itu selalu kita dengar , kenapa masih ada orang
yang tidak SERIK akan CINTA ?
kenapa masih ada insan yang masih mahu BERCINTA sedangkan
dia tahu betapa sakitnya bila ada nya dia dalam dunia CINTA .
betapa SIKSA nya dia sakit bila LUKA kerana CINTA . 
itulah KUASA cinta , tiada siapa pun yang pernah SERIK dengan kuasa CINTA !
sakit dalam CINTA ini akan selalu menarik kita untuk kecewa dalam TIDUR .
jangan pernah biarkan kamu TIDUR dalam kekecewaan : )
menjadikan air mata sebagai bantal untuk tidur .
kita semua mungkin rasa kehidupan CINTA yang berbeza ,
tapi apabila kehidupan itu datang , kita semua 
pasti akan melanwan satu kehidupan yang sama iaitu
CINTA !!
kadangkala kita selalu mengatakan MENYESAL akan cinta , tapi cinta ini lha pengalaman yang kita belajar dalam SETIAP kehidupan . cinta juga adalah pengalaman yang paling AJAIB di mana kita sentiasa memastikan ia nya tidak BERAKHIR begitu saja . 

di sini CINTA mengajar aku tentang mempercayai perasaan
aku dan sentiasa mengambil kesempatan untuk jadi 
yang terbaik untuk sii DIA yang aku sayang . 
CINTA juga mengajar aku erti kehidupan tentang KEHILANGAN ,
menghargai kenangan , belajar dari masa lalu , dan menyedari
PERUBAHAN sii dia .
kadangkala aku tertanya tanya apa rasanya untuk menjadi salah satu daripada gadis gadis yang menjadi pujaan sii dia . 
aku takud sekiranya aku TIDAK menjadi salah satu daripada mereka 
kerana aku tidak perlu kan sii dia yang cuma 
ingin berada d sisi sahaja , tapi aku ingin kan sii dia berada di sisi ku untuk
menjaga aku dengan ikhlas sehingga nafas terakhir ku d ambil .
aku ingin DICINTAI ! 

dear alexandra michlyia ,
no other words to use ,
Im just in love with you sayang



Lepas baca , LIKE kat bawah nih okay ? SAYANG YOU !

0 500 TALKING ABOUT SYEILA GUMGUM NOW !:

Post a Comment

jom KOMEN ! apa kata ANDA ?